Capitolul 2

Era uimitor cum un zâmbet te face să te simţi atât de bine.Am zâmbit tot personalului din aeroport,stewardeselor,tuturor probabil m-au crezut nebună,dar e atât de frumos să zâmbeşti,atât de dulce e senzaţia zâmbetului,atât de tare iţi bate inima.Tot ce trăisem până atunci părea atât de departe,cu o singura excepţi-Andrei.Gândul că l-am lăsat fară să-mi iau rămas bun de le el,fără să-l las să-mi mai sărute fruntea aşa cum îi era obiceiul,m-a întristat.Gândul mi-a fost întrerupt de o voce dulce,feminină „Doriţi ceva de băut?”am tresărit,şi am spus că nu doresc,deşi imi era puţin sete.
Mi-am dorit atât de mult să văd Anglia,mi-am dorit atât de mult să-mi revăd prietena incât acum părea ireal.În câteva ore mă aştepta la aeroport şi vom petrece din nou timpul împreună,vom pierde iar nopţile bârfind şi povestind tot ce s-a întâmplat cu noi până in momentul de faţa;probabil ne va trebui o luna întreagă să  povestim chiar totul,au trecut atâţia ani de când nu ne-am văzut.
Părea cu totul o alta lumea,cea în care intrasem;probabil eram mai atentă la detalii,mă trezisem din starea de visare şi eram orbită de lumea multicoloră ce se deschide dincolo de coşmarul în care eu am trăit 2 ani de zile,2 ani infernali.
Am ajuns cu bine la Londra,prietena mea ma aştepta la aeroport.

7 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Capitolul 2# « D'ale Veveritei
  2. Mihaela
    Dec 06, 2010 @ 23:42:50

    de ce nu ai continuat să scrii? Eu vreau sa stiu cum a fost conversatia, ce s-a întamplat, ce s-a schimbat, cum au afecat schimbarile etc.

    Răspunde

  3. cuvintealese
    Dec 04, 2010 @ 01:50:39

    Inca suntem la intriga …

    Răspunde

  4. Gropiţă
    Dec 03, 2010 @ 20:05:47

    😡

    Răspunde

  5. Trackback: Capitolul 2 - Ziarul toateBlogurile.ro
  6. me
    Dec 03, 2010 @ 14:41:54

    🙂
    Mi-a placut!

    Răspunde

Lasă un răspuns

