Vin fiert&muzică&tu…

Încerc să-mi îmbăt gândurile cu un pahar de vin fiert,să le ameţesc.De ce privirea ta imi ramane atât de vie tipărita in minte?Vinul dulce imi aminteşte de dulceaţa săruturilor tale,caldura lui de imbraţişările tale,acum se împraştie prin tot trupul,fierbinte,rapid.Privirile tale fugitive mă ameţesc precum acest vin..offff..imi curgi prin vene ameţitor..

Mâine o sa merg acasă,o să încerc sî mă relaxez,dar in acelaţi timp să şi învăţ.Mă aşteaptă o săptămână extrem de dificilă.Până vineri trebuie să fac o recenzie-Pânza de paianjen,Cella Serghi,urmează un frumos proiect la economie,analiza de preţ a unui pachet de servicii turistice,a unui circuit de 7 zile în sudul Olteniei sii acum nu-mi amintesc totul.Tu eşti de vină,că mă îmbeţi,că mă ameţeşti cu parfumul tău dulce,cu gustul tău ce-mi excită papilele gustative…

De câteva ore ascult o melodie,de care nu mă pot sătura,la fel cum nici de tine nu ma pot sătura,de ochii tai în care mă îmbăt de fiecare dată când privesc…Vă las şi pe voi să vă bucuraţi de melodie,v-aş da si vin fiert,dar nu mai am….

12 comentarii (+add yours?)

  1. Andrei
    Dec 05, 2010 @ 21:40:21

    Sa stii ca nu prea merge faza cu imbatatu si uitatul. Deobicei mai mult iti amintesti si mai rau iti faci🙂

    Răspunde

  2. 'mnealui
    Dec 05, 2010 @ 19:26:33

    Si nu ti-a stat in gat?😉
    Misto melodia.
    Sarbatori fericite!

    Răspunde

  3. Numele Trandafirului
    Dec 05, 2010 @ 19:19:12

    mmm.. hormoni ametiti

    Răspunde

  4. imperfectgirl18
    Dec 05, 2010 @ 10:48:40

    „Pânza de paianjen” e o carte geniala!
    crede`ma ca se poate si mai rau, eu am 4 partiale saptamana care urmeaza..asa, unul dupa altul, ca sa nu ma plictisesc.
    vinul fiert e indispensabil in sezonul rece ;;)

    Răspunde

  5. Gropiţă
    Dec 04, 2010 @ 20:06:05

    parca ma vad pe mine anul trecut…
    >:D<

    Răspunde

  6. cuvintealese
    Dec 04, 2010 @ 01:46:52

    L-ai baut pe tot ?!?😀
    Frumoasa betie…;)

    Răspunde

  7. Trackback: Vin fiert&muzică&tu… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

