Filmul din copac:Lying to be Perfect

M-am gândit să fac o recomandare de film de fiecare dată când urmăresc un film nou şi îmi place.Astăzi vă recomand „Lying to be perfect”,unde este vorba despre o fata,care se ascunde in spatele unei măşti.Astfel devine o altă persoană,încrezătoare,frumoasă,amabilă…exact asa cum işi dorea să fie, in cartea pe care o scria.Este o comedie romantică foarte draguţă.Urmărind filmul mi-am dat seama că doar tu te poţi ajuta să obţii ceea ce-ţi doreşti şi că uneori,trebuie să iţi asumi riscul:D

Aici puteti urmării filmul.

5 comentarii (+add yours?)

  1. mar rosu
    Dec 09, 2010 @ 18:09:14

    😦 nu merge filmul

    Răspunde

  2. Ianis
    Dec 07, 2010 @ 20:21:05

    Foarte fain, chiar am sa il caut in seara asta , si asa n-am ce face ! :D… Multumesc ! :*>:D<

    Răspunde

  3. Roxana
    Dec 07, 2010 @ 20:18:26

    O sa vad si eu filmul 😀

    Răspunde

  4. Roxana Călinescu
    Dec 07, 2010 @ 15:30:36

    Mersi pentru recomandare, am reținut link-ul și spre să-l văd în curând. Sper să mai pui și altele 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

