N-ai sange’n tine..

Daca iti spune cineva ca nu poti sa faci un anumit lucru,nu ai curaj…ce faci?Ai arati ca poti sau pleci cu coada intre picioare?

Tocmai am fost provocata,nu va spun despre ce este vorba,dar voi onora provocarea>:)..

13 comentarii (+add yours?)

  1. Ovidiu
    Dec 11, 2010 @ 18:58:56

    Cred ca trebuie sa judeci daca merita in primul rand sa faci acel lucru. Daca merita, cred ca trebuie sa consideri tot timpul ca vei reusi, fara sa ai nici un dubiu.😛

    Răspunde

  2. 'mnealui
    Dec 11, 2010 @ 12:17:05

    Depinde de context dar in principiu, ce rost ar avea sa fac ceva doar ca sa-i arat celuilat ca ciumec mi-s io?

    Răspunde

  3. Gropiţă
    Dec 11, 2010 @ 10:30:37

    mu hahaha:>

    Răspunde

  4. mar rosu
    Dec 11, 2010 @ 10:19:10

    evaluezi situatia :d evaluezi resursele si apoi decizi🙂 good luck

    Răspunde

  5. Filip
    Dec 11, 2010 @ 03:15:55

    :> eu doar imi arunc privirea si nici nu trebuie sa demonstrez nimic B-)

    Răspunde

  6. agathapurple
    Dec 11, 2010 @ 00:15:08

    mi se pare stupid… nu cred ca tine de mandrie. Daca cineva arunca o provocare gen „n.ai tupeu sa iti infigi capul in asfalt si sa strigi in gura mare ca vrei o palma peste fund”… ce urmeaza?😀 hai sa.ti arat ca am sange.n instalatie? No way. Era un exeplu oarecare, dar sunt multe altele disponibile.

    Răspunde

    • Veverita
      Dec 11, 2010 @ 00:19:46

      @Agatha,astfel de provocari sunt jocuri de copii:P…imi plac provocarile care ma ajuta sa ma dezvolt,sa imi demonstrez mie ca pot.Daca zice unul ca n-am tupeu sa ma arunc de pe casa,doar nu ma arunc ca n-am baut gaz:))

      Răspunde

  7. Trackback: N-ai sange’n tine.. - Ziarul toateBlogurile.ro
  8. jemoi
    Dec 10, 2010 @ 23:26:33

    Daca imi spune ca n-am sange in mine pot sa-i demonstrez ca in cateva secunde/minute il pot deposeda de o mare cantitate de sange.Daca doreste desigur.

    Răspunde

  9. DianaEmma
    Dec 10, 2010 @ 23:24:02

    Mie personal mi se pare o idioțenie să faci un lucru pe care nu vrei să îl faci, doar pentru că te provoacă o anumită persoană.
    Oricum nu iese nimic bun din asta.
    Acțiunile noastre trebuie făcute pentru că noi vrem și credem în ele, nu doar de bravadă. Până la urmă ce contează părerea unui om, care de fapt nu vrea decât să ne provoace?
    Un „viteaz” adevărat, un om plin de curaj și înțeleptciune, nu se aruncă în toate luptele, chiar dacă le poate duce, ci și le alege cu atenție.🙂

    Răspunde

  10. Roxana
    Dec 10, 2010 @ 23:19:37

    Ii arati ca poti…fara frica si cu siguranta de sine😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

