Punct.Si de la capat…

Astazi ma simt bine.Ma simt excelent,nu stiu daca este clatoria care urmeaza sau este faptul ca m-am decis sa pun punct si sa o iau de la capat,sau probabil e ciocolata de la micul dejun:D

Ma simt extrordinat…in sufletelul meu de veverita,doar in suflet ca sunt racita si ma simt ca naiba:(.

Asadar,voi de ce va simtiti bine astazi?

Zambiti,va rog!

10 comentarii (+add yours?)

  1. creve
    Dec 10, 2010 @ 22:30:55

    eu sunt bine și cam așa de ceva timp :)) și dacă aș vrea să mă supăr nu am timp de prostii din astea :)) și că tot veni vorba de ciocolată…cum să nu fiu vesel după un Toblerone? :))

    Răspunde

  2. Andera Y
    Dec 10, 2010 @ 16:37:44

    Am zambit doar la postul tau. In rest… mai mult fortat. La mine e cam invers azi. Ma simt ca naiba, dar sanatoasa sunt…
    Insanatosire grabnica! 🙂

    Răspunde

  3. Andria`s world
    Dec 10, 2010 @ 15:52:29

    Ma simt bine pentru ca a nins in sfarsit si aici 😀 ( Ma rog, doar a fulguit putin, dar sper ca pana la Craciun sa apara nametii) :d

    Răspunde

  4. Filip
    Dec 10, 2010 @ 13:28:48

    stai linistita ca-ti trece repede :))

    Răspunde

  5. old an
    Dec 10, 2010 @ 12:35:07

    io am decis sa fiu morocanos azi.

    Răspunde

  6. Talitha
    Dec 10, 2010 @ 11:40:54

    Pentru că am dormit aseară de la 8 până acum… 😀 Asta după vreo 48 de ore de lucrat încontinuu la un proiect. 😛

    Răspunde

  7. Trackback: Punct.Si de la capat… - Ziarul toateBlogurile.ro
  8. The Goddess
    Dec 10, 2010 @ 11:23:34

    Pentru că e viiiiiiiiiineeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

