Trusa de prim-ajutor..

Cum ar fi daca am avea o trusa de prim ajutor,nu numai atunci cand ne ranim,ci de fiecare data cand ni se intampla ceva?

Ramanem fara bani,dam fuga la cutiuta.Ramanem fara timp mergem si mai luam cateva ore din cutie.Ne-a fost franta inima,mergem rapid si o bandaja,luam 2 pastile si ne-a trecut.

Probabil ne-ar face viata mult mai frumoasa,greutatile mai usor de depasit si ar face durerea mai usor de suportat.

Cu totii cred ca ar trebui sa dispunem de o astfel de cutie minune.

 

Gedachten #12

„If you care about what other people think, you will always be their prisonier.” James Frey

 

Miroase a vacanta..

Nu imi vine sa cred ca mai am o saptamana si iau vacanta.Mai sunt doar cateva lucruri care ma impiedica sa ma bucur de venirea vacantei: teza la economie si ultimele doua proiecte,care trebuiesc terminate(am fost putin lenesa si nu le-am terminat:D).

Astazi am primit tezele la matematica..si ghiciti cat am luat: 8 (8->).Sunt fericita.In vacanta o sa merg acasa,cu cartile dupa mine si nu voi face nimic altceva decat sa citesc, si sa ma uit la televizor.

Voi cum veti petrece in vacanta/concediu?

Si ai multumesc lui Grapefruits pentru melodie:d

 

