Miroase a vacanta..

Nu imi vine sa cred ca mai am o saptamana si iau vacanta.Mai sunt doar cateva lucruri care ma impiedica sa ma bucur de venirea vacantei: teza la economie si ultimele doua proiecte,care trebuiesc terminate(am fost putin lenesa si nu le-am terminat:D).

Astazi am primit tezele la matematica..si ghiciti cat am luat: 8 (8->).Sunt fericita.In vacanta o sa merg acasa,cu cartile dupa mine si nu voi face nimic altceva decat sa citesc, si sa ma uit la televizor.

Voi cum veti petrece in vacanta/concediu?

Si ai multumesc lui Grapefruits pentru melodie:d

 

7 comentarii (+add yours?)

  1. the dreamer
    Dec 16, 2010 @ 20:23:00

    vacanta ? vacanta ? vacanta ? unde ???? se da la bucata ???? … uoofff… eu nu o sa am vacanta … doar …week-end…🙂 norocoasa roscata ce esti tu !

    Răspunde

  2. Grapefruits
    Dec 15, 2010 @ 18:07:22

    Stiu melodia de cateva luni. Merita sa o asculti, te imbarbateaza…

    Răspunde

  3. Andera Y
    Dec 14, 2010 @ 13:28:15

    Joia viitoare, teoretic, se termina si programul meu de munca pe anul asta. Teoretic, ca practic mai venim si vineri … habar n-am de ce. Eh si-apoi, in timpu’ ala liber o sa doooorm cat vreau si o sa citesc si o sa pun la punct ultimul mare „proiect” pe care il vreau terminat anu’ asta. Si cam asa…😀

    Răspunde

  4. DianaEmma
    Dec 14, 2010 @ 13:17:54

    Vacanța pare așa de îndepăratată de mine… :))
    Mai e atâta timp și atâtea de făcut…

    Eu în vacanța de Crăciun merg la mama, că n-am mai văzut-o din august. Și după aia în escapada de revelion.

    Răspunde

  5. mar rosu
    Dec 14, 2010 @ 12:27:29

    si a zapada

    Răspunde

  6. Trackback: Miroase a vacanta.. - Ziarul toateBlogurile.ro
  7. mar rosu
    Dec 14, 2010 @ 12:27:16

    ….miroase a cozonaci si a vin fiert ci scortisoara

    Răspunde

Lasă un răspuns

