16 decembrie 2010

In cazul in care nu ati observat,va voi spune eu: afara ninge si e frig,e foarte frig.Astazi am avut ultima sedinta de meditatii din 2010;cred ca profu’ s-a bucurat ca a scapat de noi,asa cum si noi ne-am bucurat ca am scapat de el…

Astazi la scoala,mai aveam putin si adormeam cu capul pe banca, am fost extrem de obosita.Nu am dormit decat 3 ore,am stat pana tarziu sa rezolv niste subiecte la romana,pe care le-am facut praf:)).

Am trecut cateva minute si pe la Christi sa-i urez Sarbatori Fericite,si inapoi spre casa.Pana la metrou,mi-au inghetat urechile dar vine el  Mosu’ cu caciula,ca asa mi-a promis. ..:D

Si uite asa,a mai trecut o zi.Nu stiu de ce,dar asta cred ca a fost cel mai urat Decembrie pentru mine.Nu simt deloc spiritul,nu vad oameni zambind,fericiti.Cred ca e criza de vina,dar haideti sa ne bucuram totusi ca suntem sanatosi,de familie,de prieteni…si sa incercam sa zambim.

Va rog doar sa zambiti. Nu pentru ca vin sarbtorile,asta sa fie doar un motiv in plus sa va faca zambetul mai luminos.

8 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Dec 16, 2010 @ 20:36:23

    Pe mine mă face să zâmbesc faptul că în sfârșit s-a pus zăpada.😀

    Răspunde

  2. Trackback: 16 decembrie 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro
  3. realfreshnews
    Dec 16, 2010 @ 17:43:41

    Sarbatori Fericite!

    Răspunde

  4. cuvintealese
    Dec 16, 2010 @ 17:43:30

    In sfarsit ninge…da stiu o sa ma injure multi dar…de-ar mai tine-o inca vreo 3 zile😀
    Suntem abia la jumatatea lui decembrie, cine stie poate cealalta jumatate iti rezerva adevarata magie a sarbatorilor de iarna, zic.😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

