Books..

Îmi place să citesc,să fie linişte in jurul meu,nimic şi nimeni să nu mă deranjeze.Să las timpul să se scurgă, în timp ce eu sunt pierdută printre rânduri.

 

5 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela
    Dec 18, 2010 @ 00:07:04

    momentan citesc Cei dintai si cei din urma de Ludmila Uitkaia. Iubesc sa citesc pentru ca ma linistesc foarte usor.

    Răspunde

  2. Strumful
    Dec 17, 2010 @ 09:11:34

    Nici nu mai stiu de cind n-am mai citit o carte, chia imi este rusine de mine :”>

    Răspunde

  3. agathapurple
    Dec 17, 2010 @ 04:00:26

    app de carti… de cand ma stiu. de fiecare data cand am citit m.am pierdut in fiecare rand… atat de tare traiam momentul incat apoi… la maxim 1 sapt… daca ma intrebai despre ce a fost vorba nu mai stiam… stiam doar ca a fost frumos…. si atat… restul era doar sentiment… ohh well… maybe’s just me…

    Răspunde

Lasă un răspuns

