Rusul copilăriei mele..

Câţi dintre noi urmăream „Patinaj artistic” pe TVR 1 când nu aveam cinşpe mii de programe tv?Dacă voi nu,eu da,pentru că era singurul post de televiziune pe care il aveam.Şi sunt câteva emisiuni care mi-au marcat copilaria.

La început,mi s-a părut plictisitor,dar după ce am fost mai atenta a început sa îmi placă din ce în ce mai mult,la un moment dat reţinusem cum se numesc acrobaţiile lor.

Cel mai mult mi-a plăcut de Evgheni Pluşhenko(se pare că nu doar prin literatură m-au impresionat ruşii), întotdeauna a fost unul dintre cei mai buni.Întotdeauna eram foarte aproape de televizor când patinau ruşii,mai ceva ca atunci când mă uitam la Aladdin:))

Evgheni este rusul copilăriei mele…

3 comentarii (+add yours?)

  1. oana
    Dec 17, 2010 @ 19:41:03

    Eu eram fermecata de Philippe Candeloro si de costumele lui. Si mai era si Surya Bonaly, imi placea la nebunie cum suna numele ei, ciudat si de neasemanat cu nimic. Si acum mai imi aduc aminte ca la un concurs intr-un an a facut o agrobatie mai spectaculoasa si la aterizare a „ezitat” putin. Si-a dat seama ca nu mai are sanse la locul 1 si probabil si zis daca nu e 1 ca e 2 sau 10 nu mai conteaza si a inceput sa faca tot felul de salturi si acrobatii interzise in concurs pentru ca erau periculoase.🙂

    Răspunde

  2. jemoi
    Dec 16, 2010 @ 22:15:51

    Si maica-mea tot la Plusheko se uita.Cand erau europenele sau mondialele televizorul din casa numai pe baiatul asta statea.
    Naspa Plushenko

    Răspunde

  3. Trackback: Rusul copilăriei mele.. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

