Adio,2010!

Pentru mine 2010 nu a însemnat mai nimic,cu excepţia blogului.A fost un an în care am preferat să mă pierd prin muncă şi satisfacerea plăcerilor materiale.

Blogul,este cel mai bun lucru din 2010 pentru că şi-a îndeplinit scopul: am reuşit să îmi fac prieteni,mulţi prieteni.Asta a fost menirea lui. A fost un an dificil, şi nu din cauza crizei financiare.Poate am râs mai mult,poate am citit mai mult..dar au lipsit multe lucruri din viaţa mea anul acesta,ceea ce m-a schimbat radical.Nu ştiu dacă ar trebui să regret sau să mă bucur.Regretele,nu rezolvă nimic,dar bucuria mi-e limitata,nu am decât o cutie,pe care trebuie să o folosesc inţelept.Sper că anul următor va fi mai bun,mai plin de bucurii,sper să zâmbesc mai mult şi din toata inima.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Gropiţă
    Dec 18, 2010 @ 13:04:48

    Trebuie să fie aşa! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

