Capitolul 2#

Mă pregătesc să merg la duş.Am ajuns cu bine la Londra.A fost extrem de emoţionant momentul în care mi-am revăzut scumpa prietenă.Parcă timpul nu avusese nici un efect asupra ei,părea acelasi copil zburdalnic şi plin de viaţă.Multe lacrimi şi imbrăţişări, ne-a luat ceva timp să ne desprindem una din bratele celeilalte.

Când am ajuns acasă,am fost luată la întrebari de Alex.Nu am scăpat până nu am făcut un rezumat al vieţii mele,exceptând sa-i povestesc despre plecarea subită,despre Sergiu sau despre Andrei.

Mă simţeam obosită,aveam trupul greu,mă simţeam uşor ameţita.Poate schimbarea de fus orar,duşul prea fierbinte sau patul prea moale.Mă simţeam in puf,totul era moale şi parfumat.Mi-a lipsit senzaţia asta de când a plecat Alex,nici măcar cu Sergiu nu am avut parte de astfel de somn pufos.Este un lucru ce o caracterizează pe ea,patul moale,pufos şi parfumat.

Am adormit aproape imediat,nici un gând nu am putut să înfrunte oboseala cruntă.Am avut doar vise ciudate, neclare, care nu mi-au dezvăluit nimic.M-am trezit într-un parfum  dulce de pâine coaptă  şi ceai dulce-acrişor de fructe de pădure.Mirosea atât de bine încât m-am ridicat din pat aproape involuntar-nu mâncasem de două zile, organismul meu avea nevoie de energie.

5 comentarii (+add yours?)

  1. mihai likar
    Dec 19, 2010 @ 12:48:23

    londra,parfum, ceai …nici ca se poate mai bine:)

    Răspunde

  2. Trackback: Capitolul 2# - Ziarul toateBlogurile.ro
  3. ZuZu
    Dec 18, 2010 @ 20:10:54

    Poza ta mi-a facut pofta de papa si mi-a adus aminte de vara, nu imi explic de ce…:-s

    Răspunde

Lasă un răspuns

