Recunosc!

Damn,ce greu a fost…

Rapid si eficient..

Trebuie sa termin nenorocita aia de lucrare la economie si am o leneee crunta.Asa ca m-am gandit ca am nevoie de un tratament rapid si eficient.Sa va explic.

Ai nevoie de un caine mare,care nu te va lasa sa iesi din casa in drumul tau spre magazin,de unde trebuie sa cumperi Pepsi si mandarine,deci trebuie sa te lupti cu el pentru a ajunge la magazin(si nu va fi usor,credeti-ma).Daca reusesti sa ajungi la magazin,cumperi cele mentionate mai sus,fara seminte,provoaca somnolenta si tu ai nevoie de energie.

Dupa asta,trebuie iarasi sa te lupti cu bestia,pentru a ajunge in casa.Ajungi in camera,mananci 2 mandarine,bei un pahar de pepsi si dai drumul la muzica,incepi sa dansezi pana ametesti si  uite asa trece plictiseala(daca sti sa dansezi,e fenomenal,daca nu sti,ca mine,doar te batai de colo-colo si dai din cap pana ametesti).

Aveti mai jos o melodie pe care puteti dansa,e in spiritul Craciunului.

 

Vesti bune..

Am o veste importanta pentru cititori,pe care am furat-o de aici.Cum am spus in postarile anterioare,imi place sa citesc,dar de multe ori nu am bani sa-mi cumpar carti.Anul asta am evitat  targul de carte,tocmai pentru ca nu am avut bani si nu am vazut rostul unei vizite la romexpo,intr-o mare de carti…sa-mi bag unghiuta’n gat?mai bine stau acasa:D

La bookhouse.ro,cartile sunt in stare foarte buna,totul la 4 lei.Ei bine,daca vreti sa-mi faceti un cadou de Craciun,sa-mi cumparati o carte…Guy de Mupassant,Alexandre Dumas sau orice alta carte…nu sunt mofturoasa:P

Si aici gasiti oferta 2+1.Cumperi doua carti si primesti una gratis..Plus ca preturile sunt accesibile.Suna tentant nu?;;)

Faceti cadou celor dragi,iubitorilor de lectura o carte.

