Craciun Fericit!

Craciun Fericit celor care simt ca vine Craciunul.Pentru mine va fi o zi oarecare,nici macar cu duminica nu seamana:(.Astazi m-am intors de la tara,unde am lenevit ca un trantore in fata televizorului,am mancat pufarine si mere coapte si am trimis sms-uri:D

Maine merg la Ale-chan acasa (face mama ei sarmale:>) unde probabil voi face exces de prajituri, cola si alte minunatii .Sper ca are pom de craciun, ca eu nu am.Spiritul Craciunului nu a trecut pe la mine anul asta, asa ca nu mi-am impodobit nici bradul.E primul an in care nu am pom.

Ma bucur totusi ca Mosu’ nu m-a uitat.Mi-a adus alocatia:)),o caciula care sa-mi incalzeasca urechile in iarna asta si un domeniu info:D.Cred ca voi trece la  .info ,inca nu sunt hotarata.Vom vedea, cand il primesc.Momentan stiu ca e al meu.

Va urez Sarbatori fericite alaturi de cei dragi,sanatate si sa mancati o bomboana de pom pentru mine:P

14 comentarii (+add yours?)

  1. anao
    Dec 27, 2010 @ 00:13:10

    DO NOT DIET est cel mai important!!! :))

    Răspunde

  2. Ninu
    Dec 25, 2010 @ 18:08:40

    Craciun Fericit, Veveritzo !

    Răspunde

  3. Sugar Queen
    Dec 25, 2010 @ 13:05:24

    Pufarine, mmm, le ador :D.
    Sărbători fericite şi ţie!

    Răspunde

  4. old an
    Dec 25, 2010 @ 13:03:48

    Sarbatori fericite!

    Răspunde

  5. Mihai Likar
    Dec 25, 2010 @ 02:58:37

    Sarbatori fericite alaturi de cine ti-i drag:)

    Răspunde

  6. ZuZu
    Dec 25, 2010 @ 00:21:59

    Atunci tie iti urez spor la papat >:D< si totusi multa fericire si sanatate ;;)

    Răspunde

  7. 'mnealui
    Dec 24, 2010 @ 22:56:48

    Ce nume dai domeniului?
    Vreau sa te vad cu caciula.
    Craciun fericit!

    Răspunde

    • Veverita
      Dec 24, 2010 @ 23:01:59

      @Christi, probabil asta de pe wp,nu stiu sigur.Am fost sfatuita sa nu fie acesta…dar nu m-am hotarat inca:D
      O sa ma vezi sigur cu caciula,nu o dau jos:D,tine de cald

      Răspunde

  8. Roxana
    Dec 24, 2010 @ 22:39:30

    Sarbatori fericite! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

