Anime!

Anime (アニメ, Anime?)este o abreviere a termenului englez „animation” (însemnând animaţie), avându-şi originea în seria manga. Deşi termenul este folosit în Japonia pentru referirea unei animaţii în general, utilizarea în engleză se referă la un material originar din Japonia.

Obijnuiam sa ma uit la animeuri, cand aveam timp.Acum cautam niste amv-uri (Anime Music Video) si mi s-a facut dor de un anime.Ultimul pe care l-am vazut a fost Kaichou wa made-sama si a fost foarte dragut, o poveste de dragoste intre doi adolescenti si un secret care nu trebuia dezvaluit.Am inceput sa urmaresc Bleach, dar am cedat dupa 40 de episoade:))…Imi plac comediile, romantice in general.Ale-chan e cel mai bun sfatuitor,cred ca pana acum a vazut 100 de animeuri si a citit o biblioteca intreaga de carti manga:)), asa ca ori de cate ori am nevoie de o recomandare, dau fuga la ea:D

As vrea sa stiu daca am printre cititori fani anime/manga.

Vreau sa mentionez ca anul asta am fost la prima conventie anime, Nijikon si a fost foarte amuzant.Daca aveti ocazia in viitor sa mergeti, nu ezitati.

8 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Dec 30, 2010 @ 11:59:26

    Eu fusesem anul trecut la Nijikon, a fost destul de interesant, deşi nu sunt fan anime. Anul ăsta am uitat de el…

    Răspunde

  2. anao
    Dec 27, 2010 @ 00:10:41

    eu nu sunt mare pasionata de asa ceva dar cred ca nici nu prea stiu la ce sa ma uit…

    Răspunde

  3. mar rosu
    Dec 26, 2010 @ 16:00:31

    mmmm ….
    ce spui de Naruto ? sau shaman king sau😀 dragon balll 🙂 ms pt urari :*

    Răspunde

  4. Dianna
    Dec 26, 2010 @ 13:56:52

    Si eu citesc manga. La animeuri ma uit mai rar ca nu am timp/rabdare. Saptamana trecuta am vazut Kuroshitsuji. A fost super.😡
    Nu ma asteptam sa te uiti la animeuri. :))

    Răspunde

  5. Trackback: Anime! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

