Ruj,chei&stuff…

Sunt un dezastru.Geanta mea e un dezastru,niciodata nu gasesc ce imi trebuie.Ma gandesc daca in geanta oricareia dintre noi se gaseste ce se gaseste in geanta mea,in minuscula mea geanta in care,surprinzator incap extrem de multe lucruri.Sunt in special lucrurile de care nu ma pot lipsi,cum a fii:

-noul meu portofel vintage:D

-un ruj rosu sau o aramiu

-telefonul(cumparat cu primii mei bani)

-Mp4-ul salvator(cand esti in ratb,sau alt loc mirositor,zgomotos si aglomerat)

-cheile

-oglinda(magica)

-cutiuta magica(cu diferite chestiute)

-balsam de buze  Nivea cu gust de cirese

-servetele(umede si de nas)

-deodorant

-o mostra de parfum

Si tare as vrea sa stiu ce se afla in geanta lui Grapefruit,Chocolate Foille,Agartha Purple si Talitha .Tu ce ai in geanta?

31 comentarii (+add yours?)

  1. Razvan
    oct. 07, 2010 @ 14:18:06

    In geanta unei femei poti gasi orice ! ORICE ! O cheie franceza, un triplu stecher, un rulment, ciocolata ,prezervative, un vibrator, un pistol, spray paralizant, o grenada, catalogul de la avon, incarcatorul de la telefon, s.a.m.d.

    Răspunde

    • Veverita
      oct. 07, 2010 @ 22:40:54

      @Razvan,foarte multe lucruri utile se gasesc in geanta unei femei…asa ca,orice e posiibil sa gasesti si o cheie franceza,ne place sa fim pregatite pt orice situatie:p

      Răspunde

  2. Talitha
    oct. 02, 2010 @ 13:49:28

    OK… Geanta mea conţine: O agendă mai mare, una mai mică, un pix negru incorporat în agenda mică, un pix negru BIC, un pix albastru rOtring, un creion mecanic rOtring, şerveţele demachiante, şerveţele umede pentru zonele intime, şerveţele umede, şerveţele nazale, prezervative, un telefon Siemens Xelibri (are oglindă incorporată şi d`aia îl port după mine, chiar dacă nu prea folosesc Vodafone-ul), un amărât de Nokia 1200 unde ţin Orange-ul, pe care îl folosesc cel mai des (citisem mai sus de un amărât de Nokia Xpress Music şi acum mă bufneşte râsul), un telefon Samsung s5230w Star, pe care mi-e cam frică să-l folosesc… E mult prea hightech pentru mine :-s, parfumul, deodorantul, o eşarfă pentru orice eventualitate, un tampon pentru urgenţe, un leucoplast pentru urgenţe, protejslipuri pentru zilele lungi, ceva de prins părul, de regulă un cleşte pe care îl folosesc şi pe post de perie, o pensetă, o pilă (nu port unghiere după mine), un rimel, un dermatograf, o minitrusă de make-up, fondul de ten, pudra, o cremă, periuţă şi pastă de dinţi 😀 (se găsesc în Auchan seturi CFR cu o periuţă mică de dinti care se pliază, iar în interiorul ei găseşti pasta de dinţi, care seamănă cu un tub de culoare din acuarelele Tempera :P), şi vreo 2, 3 cutii de gume de mestecat, diverse sortimente 😛 Nu mai ţin minte dacă am menţionat mănunchiul meu imens de chei şi portofelul care abia mi se închide… nu din cauza banilor, bineînţeles, ci din cauza numeroaselor carduri, plus cele 2 carnete de student pe care ţin eu morţiş să le port după mine, plus carnetul de cupoane CFR 😛
    Cam atât 😀

    Răspunde

  3. Lusio
    sept. 30, 2010 @ 20:53:40

    Un Blackberry d-ala urmeaza sa am si eu.. Cum ti se pare ?

    Răspunde

  4. thatguy
    sept. 30, 2010 @ 19:17:32

    citind ce ai scris, mi-am adus automat aminte de reclama aia cu tipa care merge la o programare ( dentist parca ) ii suna telefonul, baga mana in geanta si scoate vibratorul :))

    Răspunde

  5. agathapurple
    sept. 30, 2010 @ 00:09:19

    Off Veve in sfarsit am ajuns la tine… curand, nu stiu cand, o sa pun o poza… dar o sa.ti spun acum pe scurt: chei, servetele uscate si umede, lipstick incolor, unghiera, pila, eventual un prezervativ, mini trusa de machiaj insemnand 3 pastile fard pleoape, 3 pastile gloss, 2 blush si oglinda, pensule pentru cele mentionate mai sus, fluturasi (absorbante micute), un pix sau mai multe si un carnetel, portofelul, logic, telefonul, parfumul, eventual o carte, o pereche de cercei, ceva de prins parul (e pleata lunga) si ochelarii atunci cand nu uit de ei. A, si peria si leucoplast si o crema. Agenda o tin in mana in cazul in care o car cu mine. Cam atat 😀

    Răspunde

  6. ZuZu
    sept. 29, 2010 @ 23:17:29

    Ce am in geanta…poi telefonul, portofelul, chelie, strugurelul nelipsit si un pix, in caz ca merg la scoala…nu prea multe stiu, e foarte micuta geanta si nu sunt genul care sa-si ia toata trusa de machiaj dupa ea, o oglinda sa sti ca mi-ar fi de folos, creca am sa-mi achizitionez una ;))

    Răspunde

  7. Trackback: 3 în 1, că nu se putea altfel | Gânduri rupte din mine
  8. Trackback: Ce are grapefruits în geantă? | ♥ Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…
  9. Lusio
    sept. 29, 2010 @ 15:45:13

    Mie mi-e frica sa bag mana in geanta unei fete 😆 Cine stie ce mai e pe acolo.. Arheologii cauta gresit.. in geanta unei femei trebuie sa se uite.. Acolo sa vezi descoperiri ^: )^

    Cat despre intrebare.. Eu am in portofel.. Se pune ? 😆

    Intru si eu alaturi de Creve sa mai spargem discriminarea 🙂

    Răspunde

  10. Ovidiu
    sept. 29, 2010 @ 00:38:43

    Asa-s toate gentile de fete :))… Sa fereasca Dumnezeu sa zica o fata unui baiat ” Auzi, cauta-mi si mie in geanta unghiera …( am dat un exemplu de obiect mic :)) ) ” … :))

    Răspunde

  11. DianaEmma
    sept. 28, 2010 @ 21:09:49

    Pot să o iau și eu?
    Mai am nevoie de o leapșă până să adun de un 3 în 1 și asta e perfectă. 😀

    Răspunde

  12. Trackback: Ruj,chei&stuff… - Ziarul toateBlogurile.ro
  13. creve
    sept. 28, 2010 @ 20:01:06

    Asta e discriminare 🙂 E postare dedicată fetelor. Am comentat numai așa ca să nu fie 100% discuție între fete 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu