Leapsa..hihi…

Tot de la Zuzu am mai preluat 2 lepse.

Staffetta dell’amicizia

1.Ce rascpundeti la intrebarea: ce vrei sa te faci cand o sa fi mare?

In general,imi doream sa fiu asistenta…

2.Care erau desenela animate preferate?

Hmm, cred ca Aladdin..

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?

De ziua de nume,cand a fost o surpriza.

4.Ce jocuri preferate aveati?

V-ati ascunselea,ruble:))..nu mi le amintesc pe toate.

5.Ce va doreati sa faceti neaparat si nu ati reusit?

Sa merg in Anglia.

6.Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?

Cocotatul in copaci se pune?

7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?

Cred ca 3Sud Est

8.Cel mai frumos obiect cerut(eventual primir) de la Mos Craciun/Nicolae?

Nu-mi amintesc..dar mereu mi-am placut cadourile mosilor.

Si acum leapsa muzicala

Melodia asta am primit-o zilele trecute de la un prieten, si imi place foarte mult.

Cine doreste lepsele,le poate prelua.

2 comentarii (+add yours?)

  1. DianaEmma
    dec. 20, 2010 @ 14:56:22

    Și eu sper că se pune cățăratul în copaci. 😆

    Răspunde

  2. ZuZu
    dec. 20, 2010 @ 12:59:24

    Cocotatu in copaci ?=)) asta mi-a placut…si eu faceam cand eram mica o pasine din asta :-„

    Răspunde

Lasă un comentariu