Amintiri din copilarie 2#

Am fost un copil prostanac (nu ca acum as fi altfel)..credeam ca tot ce zboara se mananca.Acum parca mi-am mai revenit putintel.

Cand eram mica credeam cu tarie ca exsita Mos Craciun ( si acum cred ca exista,dar nu va spun:p ).Zilele trecute,stand de vorba cu mama despre Sarbatori mi-am amintit o intamplare destul de haioasa.

Imi doream foarte mult sa merg cu colindul ( prin acele parti, se merge la 12 noaptea ) si fiind mititica nu ma lasat singura.Stiu ca era cea mai mare bucurie cand venea 23 decembrie, si mergeam sa cumparam covrigi si biscuiti…yummy, nu rezistam fara sa nu fur cateva.Prima data am cand am mers cu colindul, am mers cu unchiul meu.Ca sa faca fata celor aproximativ 4 ore de mers pe jos,prin zapada si frig mama m-a trimis la culcare, si m-am dus fara sa comentez pt ca stiam ce ma asteapta dupa.

Se obijnuia sa primim cadourile in seara aceea ( Mosului ai eram mai usor sa le puna sub brad cand nu eram noi acasa:P ) si atunci am primit o pereche de ghete negre, de care am fost foarte incantata, numai ca bucuria aceasta a disparut cand unchiu mi-a spus ca Mosu’ a venit a intrat in casa si a mancat , au stat de vorba..si venise  cu sania lui cu reni.Va dati seama cat de suparata am fost ca mama nu ma trezise sa il vad pe Mosu’ :)).

Am fost botoasa cateva zile,ca nu l-am vazut, ca nu i-am vazut sania…si acum sunt suparata:)

7 comentarii (+add yours?)

  1. sergiulucian
    dec. 25, 2010 @ 16:15:35

    Ia sa treci pe la mine ca cica are Mosul ceva pentru tine 😉

    Răspunde

  2. cuvintealese
    dec. 25, 2010 @ 13:45:04

    Lasa ca pana la urma tot il prinzi :D.
    App, ai primit mailul de la Mosu’ 😉

    Răspunde

  3. inutza13
    dec. 25, 2010 @ 13:31:19

    stiam eu ca Mosul exista „D

    Răspunde

  4. Trackback: Amintiri din copilarie 2# - Ziarul toateBlogurile.ro
  5. Gropiţă
    dec. 25, 2010 @ 13:11:56

    ;))

    Răspunde

Lasă un comentariu