Oameni suntem?

De ce nu exista respect intre oameni?De ce trebuie sa furam unii de la alti,de ce trebuie sa mintim,de ce?Sunt satula pana peste cap de minciuni,si de falsitatea oamenilor.Iti cer respect,nu altceva.Cat de greu este sa faci asta?Un gram de respect,macar atunci cand imi vorbesti in fata.Nu imi pot imagina cata nesimtire exista in unii oameni,atata nesimtire nu am vazut si nu cred ca o sa mai vad.Se uita senin in ochii tai si spune „Nu eu..,nu stiu”.Cum?Sunt revoltata,sunt nervoasa,suparata pe viata,pe mine,pe ei.

Pai oameni suntem?Nici macar animale nu ne putem numi,pentru ca ele nu se mint intre ele,ele nu fura unele de la altele.Nu exista un cuvant suficient de intelept sa caracterizeze comportamentul oamenilor de genul.Imi pare rau sincer,ca m-am lasat condusa de aparente,de figurile aceala inoncente.Parvenitilor…la dracu’ cu tot….

Just some photo